Kauanko kestää että palautukseni / reklamaationi käsitellään?

Palautusten, vaihtojen ja reklamaatioiden käsittelyaikaan vaikuttaa palautuneiden lähetysten määrä, sekä mahdolliset kampanjoiden aiheuttamat ruuhkatilanteet. Palautukset ja reklamaatiot käsitellään saapumisjärjestyksessä. Käsittely tapahtuu viimeistään 14 vuorokauden sisällä lähetyksen saapumisesta verkkokaupan varastolle.

Mikäli olet tehnyt palautuksen tai reklamaation käyttäen tilauksen mukana tullutta palautusrahtikirjaa, saat sähköpostilla ilmoituksen kun palautuksesi on saapunut verkkokaupan varastolle. Näet lähetyksen seurantatiedot myös omilta clubisivuiltasi, jos olet clubijäsen. Jos taas olet lähettänyt paketin muulla tavoin, saamassasi palautuskuitissa tulisi olla lähetystunnus, jolla lähetyksen sijainti voidaan paikantaa.

Ilmoitamme sähköpostilla kun palautus/reklamaatio on käsitelty ja hyvitys on maksettu ja/tai vaihtotuotteet lähetetty. Maksutavasta riippuen hyvitys maksetaan 1-7 arkipäivän kuluessa. Vaihtotuote lähetetään keskimäärin matkaan joko samana päivänä tai seuraavana arkipäivänä.

 

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua