Tilaukseni yhteystiedot ovat virheelliset ja tilaukseni on jo lähetetty matkaan. Kuinka toimin?

Kun tilaus on siirtynyt kuljetukseen, emme voi enää muuttaa tilauksen toimitustietoja. Kuljetusyhtiöden verkkosivuilta löydät ohjeet, miten vastaanottaja voi tehdä muutoksen, mikäli muutos on mahdollinen.

Posti: Muutos onnistuu jälkikäteen vain tilauksen puhelinnumerolle. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme, niin voimme pyytää puhelinnumeron muutoksen tilaukselle.

Matkahuolto: Matkahuollon Paketit -sovelluksessa tai verkkosivuilla, voit rekisteröityneenä käyttäjänä muuttaa myös jo lähetetyn tilauksen tietoja. 

DB Schenker ja GLS: Ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

 

Mikäli et löydä vastausta tai sinulla on vielä kysyttävää, ole yhteydessä verkkokauppamme asiakaspalveluun puhelimitse, chatilla tai yhteydenottolomakkeen kautta. Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä.

Kuljetusyhtiöt joutuvat joskus ohjaamaan osan paketeista muualle kuin lähimpään noutopisteeseen, jos lähin noutopiste on täynnä. Älä siis pyydä lähetyksen siirtoa, ellei paketti ole selkeästi ohjautunut väärin.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua