Haluan perua tilaukseni, kuinka toimin?

Ole mahdollisimman pian yhteydessä asiakaspalveluumme joko puhelimitse, chatissa tai yhteydenottolomakkeen kautta. 

Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät täältä.

Jos otat yhteyttä lomakkeella, valitse yhteydenoton aiheeksi "Tilaus ja toimitus" -> Viestini koskee "Tilauksen peruuttamista". Tällöin yhteydenotto ohjautuu suoraan varastollemme, missä tilauksia käsitellään.

Tilauksen peruuttaminen on mahdollista mikäli tilausta ei ole ehditty ottaa käsittelyyn. Jos tilaus on jo prosessoitavana, ei peruutusta välttämättä ole mahdollista toteuttaa. Voit tällöin halutessasi jättää tilauksen noutamatta jolloin se palautuu meille automaattisesti noutopisteen säilytysajan umpeuduttua. Emme veloita maksua noutamatta jätetystä lähetyksestä. Vaihtoehtoisesti voit noutaa ja palauttaa tuotteen jolloin palautuksen käsittely ja hyvityksen maksu nopeutuu.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua