Kuinka teen reklamaation pyörästä?

Jos epäilet että pyörässäsi on jokin vikana, ota ensitilassa yhteys asiakaspalveluumme tästä.

Riippuen viasta, ohjaamme sinut toimittamaan pyörän takuuhuoltopisteelle tai tekemään reklamaatiopalautuksen.

Takuuhuollon piiriin kuuluvat valmistus- ja raaka-ainevirheistä johtuvat viat sekä pyörätehtaan mitoitus- ja asennusvirheet.

Takuuhuollon piiriin eivät kuulu esimerkiksi normaalista kulumisesta aiheutuneet viat (esim. jarrupalat, renkaat) eivätkä viat jotka johtuvat suorittamatta jätetyistä huolloista tai pyörän sopimattomasta käytöstä.

Takuuhuoltopisteellä on viimekädessä oikeus määritellä, kuuluuko vika takuuhuollon piiriin.

Huomioithan että mikäli toimitat pyörän omatoimisesti huoltopisteeseen jonka kanssa Intersportilla ei ole yhteistyösopimusta, emme korvaa huollosta aiheutuneita kuluja tai uusia varaosia.

Tapauksissa joissa pyörä päädytään palauttamaan, asiakaspalvelumme tilaa pyörälle noudon kotoasi Postilta. Kuljetusta varten tuote tulee olla pakattuna lähetyksen alkuperäiseen pahvilaatikkoon samalla tavalla kuin se oli saapuessaan. Jos alkuperäistä pakkausta ei ole tallella, asiakaspalvelumme lähettää sinulle uuden. Pakkauksessa pitää olla kaikki mukana tulleet osat sekä ohjeet. Voimme tarvittaessa lähettää uuden pakkauslaatikon. Reklamaatiopalautus on asiakkaalle maksuton.

Joissain reklamaatiotapauksissa joudumme konsultoimaan asiassa maahantuojiamme, joten varauduthan että tämä voi vaikuttaa käsittelyaikaan.

Jokainen reklamaatio käsitellään tapauskohtaisesti.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
 
Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua