En voi vaihtaa tuotetta vaikka sitä on saatavilla verkkokaupassa, mitä teen?

Tuotteiden vaihto palautuslomakkeella on mahdollista vain verkkokaupan päävarastolta toimitetuilla tuotteilla. Sivuvarastoilta toimitetuilla tuotteilla on myös vaihto-oikeus, mutta vaihtoa ei ole mahdollista suorittaa palautuslomakkeen kautta. Vaihto lomakkeen kautta ei onnistu myöskään erikoistoimitettavilla tuotteilla (esim. polkupyörät).

Vaihto on mahdollista vain saman tuotenumeron sisällä, eri kokoon ja/tai väriin. Esimerkiksi tuotetta joka on plus-mallistosta ei voi vaihtaa normaalimitoituksen tuotteeseen, vaikka tuotteilla olisi sama tuotenimi.

Voit tehdä uuden tilauksen haluamastasi tuotteesta ja palauttaa alkuperäisen tuotteen palautusohjeidemme mukaisesti. Jos tuotteen hinta on muuttunut tai joutuisit maksamaan vaihtotuotteen tilauksesta toiset toimituskulut, voit pyytää alennuskoodia asiakaspalvelustamme.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua