Miten teen palautuksen tai vaihdon?

Mikäli päätät palauttaa Intersportin verkkokaupasta tilaamiasi tuotteita, seuraa alla olevia ohjeita, jotta palautus sujuu helposti ja vaivattomasti. Verkkokaupasta ostettuja tuotteita ei voi palauttaa Intersport-myymälään vaan tuotteet tulee palauttaa tämän ohjeen mukaisesti. 

Intersportin verkkokaupasta ostettujen tuotteiden palautusoikeus on 30 vuorokautta tilauksen noudosta lukien. 

Erikoistoimitettavissa tuotteissa (sukset, polkupyörät ja isot kuntolaitteet) ota yhteyttä asiakaspalveluumme.


1.    Jätä palautusilmoitus

Tee palautusilmoitus kirjautumalla asiakastilillesi tai menemällä suoraan osoitteeseen palautussivulle.  Mikäli olet tehnyt tilauksen sisäänkirjautuneena verkkokauppaan, tulee myös palautus tehdä kirjautumalla asiakastilille. Rekisteröitymättömänä asiakkaana tehdyn tilauksen palautus tehdään palautuslinkin kautta. Palautuslinkin voit tilata sähköpostiisi.

Kirjautumisen jälkeen siirry täyttämään palautusilmoitus. Klikkaa tilauslistauksen näkymästä JÄTÄ PALAUTUSILMOITUS -nappia ja siirry eteenpäin.

Merkitse lomakkeelle palautettavat ja/tai vaihdettavat tuotteet. Tarkista, että merkitset oikeat tuotteet lomakkeelle. Tarvittaessa täytä myös tilinumero, mikäli sitä kysytään. Lähetä lomake vasta kun olet merkinnyt lomakkeelle kaikki palautettavat ja vaihdettavat tuotteet. Lomaketta ei voi muokata enää lähetyksen jälkeen.

2. Valmistele paketti palautukseen

Pakkaa tuotteet pakettiin ja liitä mukaan tilauksen mukana saamasi tilausvahvistus. Varmista, että palautat samat tuotteet, jotka olet merkinnyt sähköiselle palautuslomakkeelle.

•    Tarkista, että tuotteissa on edelleen kiinni kaikki tuotteen kannalta oleelliset tuotelaput ja –merkinnät.
•    Tuotteen tulee olla palautushetkellä käyttämättömässä kunnossa. Myös myyntipakkauksen tulee olla myyntikuntoinen (esim. kenkälaatikko)

•    Huomioithan, että tuoteseteissä kaikki osat on palautettava.

Ennen paketin sulkemista ota palautusrahtikirja irti saamasi paperisen tilausvahvistuksen toiselta puolelta ja liimaa se käyttämääsi pakettiin vanhan rahtikirjan päälle.

Älä liimaa rahtikirjaa tuotteen myyntipakkaukseen.

3. Vie paketti palautuspisteeseen

Varmista, että olet liimannut palautusrahtikirjan pakettiin. Vie paketti käyttämäsi toimitustavan mukaiseen palautuspisteeseen. Postin kautta toimitettu tilaus palautetaan Postin kautta ja Matkahuollon kautta toimitettu tilaus palautetaan Matkahuollon kautta jne.

4. Hyvitys

Rekisteröityneenä käyttäjänä voit seurata palautuslähetyksen etenemistä asiakastilisi Tilaushallinta-näkymästä. Mikäli olet maksanut tilauksesi verkkopankissa tai maksukortilla, hyvitämme rahasi automaattisesti käyttämällesi maksutavalle. Asiakaspalvelustamme ollaan tarvittaessa sinuun yhteydessä mikäli automaattinen hyvitys ei verkkopankkiisi onnistu. Rahojen palautukseen menee enintään 14 päivää tilauksen saapumisesta varastollemme. 

Jos olet valinnut maksutavaksi laskun (Intersport-lasku ja -erämaksu) ja olet palauttanut koko tilauksesi ohjeiden mukaan, sinun ei tarvitse maksaa laskua ollenkaan. Jos palautat osan tilaamistasi tuotteista, voit vähentää palautuksen euromäärän saamasi laskun loppusummasta. Erämaksun tapauksessa palautuksesi suuruinen summa vähennetään automaattisesti erämaksusuunnitelmasi viimeisiltä eriltä. Näin saat siis hoidettua luoton sovittua nopeammin. Jos olet jo ehtinyt maksaa laskun, mutta palautat tuotteen, toimita henkilö- ja tiliyhteystietosi maksun palauttamiseksi sähköpostitse osoitteeseen rahanpalautus@collectorpayments.com, otsikolla Collector Payments Finland Oy/suorituksen palautus. Osoitteessa bill.collectorpayments.fi pääset tarkastelemaan maksusuunnitelmaasi ja tarvittaessa siirtämään maksujesi eräpäiviä.

Vaihtotuotteet lähetetään matkaan varastoltamme kun palautus on käsitelty. Tuotteiden lähetyksestä ilmoitetaan sähköpostitse uudella toimitusvahvistuksella.

 

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/1 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö