Viallinen/väärä tuote: Mikäli saamasi tuote on rikki tai viallinen tai olet saanut väärän tuotteen, voit lähettää sen asiakaspalautuksena varastollemme.
Valmistusvirhe: Jos epäilet tuotteessa olevan valmistusvirheen, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme.
Toimintaohje:
Palauta tuote samalla toimitustavalla jolla olet sen tilannut. Kaikkiin normaaleilla toimitustavoilla toimitettuihin tilauksiin tulee mukana palautusrahtikirjat, jotka voidaan liimata kuljetuspakkaukseen palautusta varten.
Mikäli sinulla ei ole palautusrahtikirjaa, käytä ASIAKASPALAUTUS-osoitekorttia ja liitä lähetyslista tai omat tietosi sekä tilausnumero mukaan lähetykseen.
Palauta DB Schenkerin tai Postin toimitustavalla tilattu tuote kirjoittamalla lähetyksen päälle Postin palautustunnuksemme 640323 sekä palautusosoitteemme, ja palauta lähetys Postin toimipisteeseen. Palauta Matkahuollon toimitustavalla tilattu tuote kirjoittamalla lähetyksen päälle Matkahuollon palautustunnuksemme 9522285 sekä palautusosoitteemme ja palauta lähetys Matkahuollon toimipisteeseen.
Palautusosoitteemme:
ASIAKASPALAUTUS
Intersport Verkkokauppa
Taka-Lyötyn katu 3 lastauslaituri (Joutsensillan ostoskeskus)
90140 Oulu
Säilytä palautuskuitti kunnes reklamaatio on käsitelty.