Miten teen reklamaation verkkokaupan tuotteesta?

Mikäli saamasi tuote on rikki tai viallinen, olet saanut väärän tuotteen tai jos epäilet tuotteessa olevan valmistusvirheen, pyydämme sinua täyttämään reklamaatiolomakkeen ja lähettämään tuotteen ensisijaisesti asiakaspalautuksena varastollemme. Lähetä tuote varastollemme mahdollisimman pian, kun olet havainnut virheen tuotteessa. Reklamaatio otetaan käsittelyyn kun reklamoitava tuote on saapunut verkkokaupalle.

Mikäli tuote on ostettu yli vuosi sitten, ota yhteyttä asiakaspalveluun.

Vaihtoehtoisesti voit reklamoida verkkokaupasta ostetun tuotteen myös mihin tahansa Intersport-kauppaan. Jääkiekko- ja salibandymailat sekä polkupyörät on reklamoitava ostokuitin osoittamaan alkuperäiseen ostopaikkaan. Kauppaan reklamoitaessa tulee esittää tosite ostosta eli tilausvahvistus. Tilausvahvistus on toimitettu sähköpostiin tilauksen teon yhteydessä. Tarvittaessa saat kopion tilausvahvistuksesta asiakaspalvelustamme.

Kauppojen yhteystiedot löydät täältä


Toimintaohje:

Palauta tuote samalla toimitustavalla jolla olet sen tilannut. Kaikkiin normaaleilla toimitustavoilla toimitettuihin tilauksiin tulee mukana palautusrahtikirjat, jotka voidaan liimata kuljetuspakkaukseen palautusta varten. Pakkaa tuote niin ettei se voi vahingoittua tai kastua kuljetuksen aikana. Intersport ei maksa pakkausmateriaaleja.

 

Mikäli sinulla ei ole palautusrahtikirjaa, liitä lähetyslista tai omat tietosi sekä tilausnumero mukaan lähetykseen.

Palauta DB Schenkerin tai Postin toimitustavalla tilattu tuote kirjoittamalla lähetyksen päälle Postin palautustunnuksemme 640323 sekä palautusosoitteemme, ja palauta lähetys Postin toimipisteeseen. Palauta Matkahuollon toimitustavalla tilattu tuote kirjoittamalla lähetyksen päälle Matkahuollon palautustunnuksemme 9522285 sekä palautusosoitteemme ja palauta lähetys Matkahuollon toimipisteeseen.

Palautusosoitteemme:

ASIAKASPALAUTUS
Intersport Verkkokauppa
Taka-Lyötyn katu 3 lastauslaituri (Joutsensillan ostoskeskus)
90140 Oulu

Säilytä palautuskuitti kunnes reklamaatio on käsitelty. 



Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua
Lisäkysymyksiä? Lähetä pyyntö