Täytin jo palautuslomakkeen, mutta haluan vielä palauttaa tuotteita tilaukseltani. Miten toimin?

Palautuslomakkeen voi täyttää vain kerran yhtä tilausta kohden. Mikäli tilauksesi on toimitettu useammassa kuin yhdessä osassa (monipakettilähetys), kaikki palautettavat tuotteet tulisi ilmoittaa yhdellä lomakkeella.

Jos kuitenkin ehdit jo täyttää palautuslomakkeen ja haluat vielä palauttaa tuotteita, palautus onnistuu normaalisti palautusrahtikirjan avulla, joka on toimitettu sinulle tilauksesi mukana. Palautusrahtikirja löytyy kyseisen osatoimituksen lähetyslistan takaa.

Mikäli sinulla ei ole palautusrahtikirjaa, voit tehdä palautuksen kuljetusyhtiösi palautustunnuksella. Postin ja DB Schenkerin palautus tehdään Postin palvelupisteeseen tunnuksella 640323. Matkahuollon palvelupisteillä käy tunnus 9522285.

Palautusosoitteemme on: Asiakaspalautus / Intersport Verkkokauppa, Taka-Lyötyn katu 3 lastauslaituri (Joutsensillan ostoskeskus), 90140 Oulu.

Palautus on maksuton, kun käytät toimittamaamme palautusrahtikirjaa tai kuljetusyhtiön palautustunnusta. Tarkemmat ohjeet palautuksen tekemiseen löydät täältä

Voit halutessasi ilmoittaa palauttamasi tuotteet asiakaspalveluumme, mutta käsittely onnistuu myös ilman erillistä ilmoitusta. Tuotevaihtoa ei voi tehdä enää, kun palautusilmoitus on kerran täytetty. Mikäli haluat vaihtaa tuotteen kokoa tai väriä, voit tilata tuotteen uudelleen. Jos hinta on tuotteella muuttunut, voit pyytää asiakaspalvelustamme alennuskoodin uuteen tilaukseen. Huomaa, että vaihdettavan tuotteen tulee olla samalla tuotenumerolla, jotta alennuskoodi toimii oikein. HOX! Voimme tehdä alennuskoodin vain verkkokauppatilaukselle, emme kauppatilaukselle.

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua