Miksi kysymme tilinumeroasi?

Tarvitsemme tilinumerosi hyvityksen maksua varten seuraavissa tilanteissa:

- Olet käyttänyt tilauksellasi maksutapaa, jota emme voi hyvittää automaattisesti. Tällaisia maksutapoja ovat S-Pankki, Ålandsbanken ja Oma Säästöpankki.

- Tilauksesi on sisältänyt useilta varastoilta toimitettuja tuotteita, jolloin palauttamasi tuotteet käsitellään eri varastoilla. Tilauksella käyttämäsi maksutapa sallii vain yhden automaattisen hyvityksen, joten pyydämme tilinumeroa muiden tuotteiden hyvitystä varten.

- Tilaukseltasi on hyvitetty jo aiemmin jotain asiakaspalvelun toimesta, eikä seuraavia hyvityksiä voida tehdä automaattisesti.

- Tilauksesi maksutapahtumassa on tapahtunut virhe, eikä automaattinen hyvitys onnistu puutteellisten maksutietojen vuoksi.

 

Oliko tämä artikkeli hyödyllinen?
0/0 koki tästä olevan apua