Tarvitsemme tilinumerosi hyvityksen maksua varten seuraavissa tilanteissa:
- Olet käyttänyt tilauksellasi maksutapaa, jota emme voi hyvittää automaattisesti. Tällaisia maksutapoja ovat: S-Pankki, Ålandsbanken ja Oma Säästöpankki
- Tilauksesi on sisältänyt useilta varastoilta toimitettuja tuotteita, jolloin palauttamasi tuotteet käsitellään eri varastoilla ja hyvitys maksetaan useammassa erässä. Tilauksella käyttämäsi maksutapa sallii vain yhden tai kaksi automaattista hyvitystä, joten pyydämme tilinumeroa muiden tuotteiden hyvitystä varten.
- Tilaukseltasi on hyvitetty jo aiemmin jotain asiakaspalvelun toimesta, eikä seuraavia hyvityksiä voida tehdä automaattisesti.
- Tilauksesi maksutapahtumassa on tapahtunut virhe, eikä automaattinen hyvitys onnistu puutteellisten maksutietojen vuoksi.
Verkkomaksujen osalta maksut välittää ja tarvittaessa hyvittää Paytrail. Paytrail voi hyvitykseen liittyen lähettää tilinumerokyselyn sähköpostitse. Sähköpostissa on linkki järjestelmään, jonne voit syöttää tilinumerosi turvallisesti maksun palautusta varten.